REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
- Reklamace musí být vždy uplatněna v reklamačním oddělení prodávajícího, pokud není níže uvedeno jinak.
- Na všechny produkty zakoupené na www.acergold.cz se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. V případě uvedení delší záruční doby než 24 měsíců na záručním listu garantuje dodavatel pouze 24 měsíců a pozdější reklamace řeší odběratel přímo s výrobcem daného produktu. Kontakt na výrobce dodá na požádání naše reklamační oddělení.
- Délka záruky na zboží zakoupené u prodávajícího pro podnikatelské subjekty je v okamžiku realizace nákupu vždy zveřejněna v platném ceníku, na internetovém e-shopu a zejména pak na dodacím a záručním listu, případně samostatně na záručním listu.
- Záruční doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) začíná běžet nová záruční lhůta. Kupující obdrží reklamační protokol, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.
- Prodávající vyřizuje standardní reklamace do 30-ti kalendářních dnů – platí pouze pro koncové zákazníky dle občanského zákoníku § 19 odst. 3.
- Náklady spojené s vyřízením reklamace nejsou předmětem záruky. Jedná se zejména o přepravní náklady směrem od kupujícího. Přepravní náklady směrem zpět ke kupujícímu hradí prodávající, avšak pouze v případě oprávněné reklamace.
- V případě, že závada se neprojevila nebo byla způsobená nevhodnou manipulací ‑ používáním výrobku nebo neodborným zásahem uživatele může prodávající účtovat kupujícímu veškeré náklady spojené se servisem a testováním zboží. Zboží je kupujícímu zasláno zpět buď na dobírku, nebo po uhrazení faktury. Stejně tak osobní odběr zboží, které bylo reklamováno neuznané, je podmíněn zaplacením nákladů spojených se servisem a testováním.
- Cena za práci v případě, že závada se neprojevila nebo byla způsobená nevhodnou manipulací - používáním výrobku je 750,- Kč bez DPH za každou započatou 1 hodinu práce technika.
- Informace o technických parametrech, výbavě a kompletnosti dodávaných produktů prodávajícím se v případě rozdílů řídí výhradně podle originálních popisů o technických parametrech, výbavě a kompletnosti udaných výrobcem a nejsou důvodem k příjmu zboží do reklamačního řízení.
- V případě prodejce výpočetní techniky si prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.